mandag den 23. juni 2014

Frihed

Sommeferien har indtil videre allerede givet mig en masse friheder, hvilket man må sige er helt fantastisk, da mange slet ikke har ferie endnu. Selvom jeg er virkelig, virkelig glad for at have ferie, føler jeg mig helt rastløs. Der er intet man skal tage højde for, intet man skal kæmpe for at nå eller skal. Efter et helt skoleår på denne måde, bliver man pludselig lidt forbavset når man intet har at give sig til.

Frihed har givet mig tid til morgenmad på sengen, så sent at det ikke længere kaldes morgen. Det har givet mig tid til at spise lækker frokost på café og til at grille med vennerne om aftenen. Til at feste udenfor i solen, uden at skulle bekymre sig om at det er mandag dagen efter. Tid til at læse, tegne, tænke og til at lave absolut ingenting. Til at plukke sindssyg mange jordbær selvom jeg slet ikke kan lide dem. Tid til at tage en lur på tæpperne i haven, mens fuglene synger. Tid til kæresten, tid til vennerne og tid til mig selv- de friheder har jeg nu, og jeg har tænkt mig at udnytte dem!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar