onsdag den 20. november 2013

Blog-challenge 20- 3 ting du må eje

Selvfølgelig er alle ting i dette indlæg fra Søstrene Grene, den absolut hyggeligste butik i verden. Jeg elsker virkelig at gå rundt i deres butikker og så elsker jeg deres koncept, det er billigt, men ikke bras. Og hvem kan ikke lide kvalitet til billige penge? Jeg tror aldrig jeg har gået igennem en af deres butikker, uden at købe en eneste ting. Derfor må jeg også indrømme at måtte skrue lidt ned for alle pusle-tingene, for ikke at drukne i småting.
Her er der 3 dejlige og brugbare ting fra SG, som i næsten ikke kan undvære.
Bøjlerne er enkle og stillede, og koster mindre en en slikkepind.
Røgelsespinde er det hyggeligste en kold vintrtaften, og så dufter de så dejligt.
De gennemsigtige bokse er blevet meget populære, og det kan jeg virkelig godt forstå. Hvis man er lidt træt af sorte eller hvide æsker, men godt vil holde det enkelt, uden for mange farver, er det jo genialt.
Håber i kunne bruge mine tips, kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar