onsdag den 19. februar 2014

Change

Som i nok kan se, har jeg skiftet blognavn til Blonde Alien. Det har jeg gjort af flere grunde, næsten fra start af har jeg synes at Lovely-World var meget kliche og egentlig bare noget jeg hurtigt fandt på. Det gamle navn havde selvfølgelig en masse gode ting i sig, men måske er jeg bare vokset lidt fra det. Lovely-World lyder meget glansbilled agtigt, og sådan ved jeg godt at det ikke altid er, derfor synes jeg Blonde Alien giver mig flere muligheder i forhold til mange forskellige emner.
Grunden til, at jeg valgte navnet Blonde Alien er, at jeg for noget tid siden så en artikel om at nordiske blondiner skulle være en alien-art, som går her på jorden uden nødvendigvis at blive lagt mærke til. Jeg tror nok ikke rigtig på det men, det er en ret sjov historie og hvis du vil læse mere om det kan du gøre det lige her. Jeg synes bare den var lige til højrebenet, jeg håber i er lige så vild med forandringen som jeg, og at i vil blive ved med at følge med- ikke fordi der kommer til at ske en stor forandring....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar