torsdag den 6. marts 2014

Disco pants

Disco pants


Jeg er jo blevet mega vild med skinnende og glimtrene ting (eller det har jeg nok altid været), som i måske har opdaget. Derfor er jeg også faldet over disko-bukserne! De er virkelig fede og selvom jeg har lyst til at købe dem i sølvglimmer bliver det nu nok bare til de sorte, som nu stadig er meget fede og nok også mere mig,  i forhold til min stil.. De er helt højtaljede og man kan jeg bruge dem til alting, det par jeg faldt over er fra Amarican Apparel og kan købes lige her.
Og forresten er i helt døde, jeg kan se at jeres besøg er faldet en del de sidste par dage? altså....

2 kommentarer:

  1. Jeg har også forelsket mig i de sorte.. men har bare ikke selvtilliden til at bære dem.. men SÅ FEDE!!

    SvarSlet
  2. Virkelig! Sådan synes jeg tit det er, det er lige med at hoppe ud i det ;-)

    SvarSlet