onsdag den 12. marts 2014

Go dance in a white dress



Go dance in a white dress



Jeg tror aldrig jeg har været så glad for at se solen, som i år. Hver eneste gang solens stråler kommer igennem vinduerne på skolen, prøver jeg altid at sidde så solen rammer mig. Desværre synes lærene altid at gardinerne skal trækkes for, og jeg må derfor længes efter at få fri. Jeg bliver i så godt humør at dette vejr og jeg har ikke flere afleveringer i denne uge, hvilket virkelig ikke er normalt, så i dag vil jeg nyde det dejlige vejr med min kæreste. Jeg har helt lyst til bare at tage en sommer kjole på og danse rundt i, men desværre ved jeg jo godt at det er alt for tidligt, men wow hvor er det gode vejr kommet tidligt. Hvilket også får mig til at glæde mig endnu mere, til sommerens goder! Hold da op, det mest spændende som åbenbart sker i mit liv er vejret... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar