søndag den 2. marts 2014

Nibe-Festival

Sidste sommer tog mine dejlige venner og jeg på en uforglemmelig fed festival, nemlig Nibe-festival. Nibe ligger ikke så lang fra hvor mine venner og jeg bor, derfor var det dejlig nemt. Nibe-festival er ikke særlig hyped, hvilket jeg ikke rigtig forstår, nej den er ikke sindssygt stor men det har virkelig også en masse charme i sig. Flere som har været på Roskilde har endda indrømmet, at de bedre kunne lide at være på Nibe, grundet alt hyggen i de smukke omgivelser. Selvom det er en forholdvis lille festival, betyder det virkelig ikke, at der ikke kommer gode artister og optræder, for det gør der! Sidste år var der endda store navne som Kesha, Ceelo Green og LOC + alle de små bands, der er virkelig noget for enhver smag. Koncerterne foregår inde i en skov, hvilket er helt vildt hyggeligt, der er fest døgnet rundt i næsten 5 dage og man hygger sig hele tiden. Byen ligger dejlig tæt på, så hvis det bliver lidt for dyrt at købe alkohol på selve festivallen, kan man altid smutte i Brugsen og drikke det nede i byen, hvilket rigtig mange gør.. Hvis du er til sindssyg hygge, og dejlige stunder synes jeg du skulle tjekke det ud lige her.
Jeg vil skrive en huskeliste og musthave ting som man skal have med på festival, indlæg senere ;-)
Billederne under er taget med engangkamera, hvor jeg senere har sat billederne ind i en bog som er virkelig hyggelig at sidde og kigge på en kedelig aften, hvor man bare glæder sig til sommer og festival igen...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar