lørdag den 26. april 2014

Face favorites


Lige nu er jeg bare i top humør over vejret og det er faktisk bare en ret dejlig dag. Kanelsnegl, færdig aflevering og sommerhus senere, ja tak. Jeg tænkte at det kunne være meget fint, at vise mine ynglings ansigts-produkter frem, så her er de!

1; Denne fantastiske ansigtscreme er fra Avéne og hedder Cleanance. Den er super dejlig, den er til kombineret hud, men den tørre ikke ud og sørger tilmed for at din hud ikke skinner.

2; Øjenskyggepaletten er fra H&M og man skal altså ikke lade sig narer af, at den er billig for den er faktisk rigtig god. Den har de fine naturlige farver, som man altid kan bruge.

3; Powderen er fra The Body Shop og har nummeret 02, den er meget naturlig og giver et mat og fint udseende.

4; Er den absolut bedste foundation i verden. Den er af mærket Max Factor og hedder Face Finity, ud over at være en foundation er den også en primer og concealer. Min er Light Ivory i vintertiden og så tager jeg en farve mørkere i sommertiden. Jeg tror det er den lyseste, jeg har, men det er altså også bedst hvis man skal bruge til at dække og leder efter et naturligt finish.

5; Er Mascaraen ExcessVolume og den er altså næsten lige så god som i reklamerne, hvis det er det man ønsker. Der er to ender, den ene ende giver volume og den anden giver ligsom et skinnende lak lag.  Når jeg bruger den til daglig bruger jeg kun enden med volume, da mine øjenvipper har meget nemt ved at se meget overdrevne ud. Ellers bruger jeg begge ender til fest, hvor det godt må være lidt vildt.

6; Er en Foundationbørste M.Cosmetics, nr. 203 og stammer egentlig fra et helt sæt. Hvis du ikke plejer at bruge en børste til din foundation, vil jeg klart anbefale det.

7; Er  min bløde pudderbørste fra Nilens Jord, Black Diamond Powder, 108. Behøver jeg at sige mere?

Find 1her//  Find 2 her// Find 4 her// Find 5 her// Find 6 her// Find 7 her// 


2 kommentarer:

  1. Lækre favoritter. Man bliver også helt glad af sådan et forårsbillede! :-)

    Knus,
    www.mymindgraffiti.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det! Og ja det er så skønt at blomsterne er sprunget frem :-)

      Slet