fredag den 4. april 2014

Jeg burde glæde mig

I morgen rejser jeg til Frankrig og hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg faktisk slet ikke lyst.. Jeg havde for ikke længe siden selv en franskmand boende her, og det er så hende jeg skal bo ved nu. Problemet er bare at franskmænd ikke ligefrem er stærke i engelsk, overhovedet og oveni tror jeg at min er genert. Så nu skal jeg til at sidde et døgn i bus, hen til en franskmand jeg ikke kan snakke med og hendes familie jeg slet ikke kender, og jeg skal bo der alene. Jeg føler mig overhovedet ikke tryg i at bruge fransk endnu, så det må blive til en masse google-translate og tegnsprog, formoder jeg. Jeg er sikker på at hun er rigtig sød, jeg håber bare hun begynder at sige lidt mere. Deres køkken ved jeg heller ikke om jeg er så tryg ved, jeg er i forvejen meget kræsen , så det skal nok n´blive godt..
Nå ej hvor spændende for jer, at høre om min utryghed om at rejse til Frankrig. Kunne hun virkelig ikke have fundet på noget bedre?- tænker du så, og nej det kunne jeg ikke lige i dag.
Desuden for i lige de mest tilfældige billeder jeg har. Jeg ved ikke hvorfor, men der er bare et eller andet og den slag billeder synes jeg. I må have det rigtig godt!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar