onsdag den 7. maj 2014


Som nogle af jer måske ved fik jeg min første tattoo i januar, og jeg er stadig rigtig glad for den. Derfor skal jeg også meget snart have en måske to mere, jeg regner allerede med at det bliver i slutningen af denne måned, eller i starten af næste.

Mange har selvfølgelig spurgt mig omkring smerten, ved at få en tatovering- Og selvfølgelig gør det ondt, det er trods alt en nål der prikker i en. Jeg vil sige at det føles lidt som at blive skåret i, og det er værst når man tegner det samme sted op igen. Det er også en irreterende følelse, forestil dig at der er en som giver dig smølfespark i hovedet hele tiden, sådan er det lidt :-D. Dog vil jeg nu sige at det er overkommeligt, nu var min tatovering selvfølgelig heller ikke hverken stor, eller detaljeret. Der er selvfølgelig også forskel på hvilket sted man får det. De værste steder skulle være på de steder hvor man tegner direkte på knogler, og selvfølgelig ømme steder på huden.

Dette leder mig til min næste tatovering, som er lidt stor og skal være på underarmen- ja jeg er lidt nervøs... Jeg skal have den lavet sammen med min veninde, som et symbol på vores venskab. Derfor er to pile som krydser hinanden ret oplagt, da det netop symbolisere venskab. Udover venskab kan jeg godt lide pilens betydning i sin helhed, som står øverst på billedet. Jeg synes også at det er rigtig smukt med pile-tatoveringer, så jeg glæder mig rigtig meget til at pryde min krop med min næste tatovering!

Så er spørgsmålet burde man få en tatovering? Og ja hvis det er noget man har lyst til, synes jeg ikke man skal holde sig tilbage. Der er selvfølgelig arbejdspladser hvor det ikke er acceptabelt, men jeg tror altså vi er på vej mod nye tider. Desuden vil 80% af vores generation formodentlig få en tatovering, så mon de slår så hårdt ned på det til den tid? Desuden kan jeg ikke se problemet i at have en tatovering, så længe den ikke er stødende.

Jeg synes det er rigtig smukt, at man mener og føler noget så meget, at man vil have det på kroppen resten af ens liv. Jeg kommer helt sikkert til at få et par stykker, ikke store eller prangene, men nogle som betyder noget for mig. Hvad med dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar