mandag den 29. september 2014

Hvad sker der?

Ja, hvad sker der egentlig? Det er nu to måneder siden at jeg opdaterede min blog, og nej det er ikke fordi jeg har glemt den. Og selv synes jeg ikke at travlhed er den bedste undskyldning, jeg skal bare komme i gang. Lige nu sidder jeg i ét fransk-modul og venter på at det skal slutte. Jeg er kommet i 2.g og det er egentlig ikke så slemt for forventet.. Men det er jo ikke ligefrem fordi det vrimler med overskud i livet, men jeg  hygger mig og jeg har det godt, både i skolen og derhjemme. Faktisk har jeg rigtig mange indlæg jeg gerne vil lave, og jeg trænger efterhånden til at få tømt hjernen ud for ideer. Dette har jeg nu tænkt mig at gøre, jeg vil fra nu af opdatere min blog oftere og det håber jeg at i er glade for. Derudover vil jeg sige tak til jer der har efterspurgt, for det er altså grunden til at jeg nu igen begynder.

Nyder i ellers det kommende efterår? Jeg synes faktisk ikke det er så ringe endda. At falde i søvn til regnens dråber falde på ruden, en varm dyne og hyggelige aftner i sertrinlysets skær.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar