lørdag den 4. oktober 2014

Tattoo inspiration

Ja, jeg kan simpelthen ikke få nok! Det er virkelig rigtigt hvad man siger med tatoveringer, når man først er startet, kan man ikke stoppe igen. Som i nok ved har jeg 4 indtil videre. Jeg læste forleden ét af mine to år gamle indlæg om tatoveringer, hvor jeg bla. nævnte at jeg nok ikke skulle have flere end 4 -det er sjovt som man ændre sig på kort tid... Jeg har det stadigvæk sådan, at tatoveringer skal have en betydning og selvfølgelig én som vil betyde noget for én forevigt. Men desuden har jeg det ikke så slemt med, at mine tatoveringer ikke betyder det samme for mig om måske ti år, det vil bare minde mig om hvem jeg engang var, og det har jeg det egentlig ikke så slemt med at skulle tænke tilbage på. Desuden synes jeg jo at tatoveringer er den smukkeste udsmykning, som du kan gøre helt dig.
Jeg har det sådan, at jeg godt kan komme fra tideligere ideer om tatoveringer og tænke "ej den skal jeg ikke have alligevel", men desuden føler jeg bare at det er helt perfekt når der endelig sidder én, fordi det bare passer så godt. Derfor tror jeg ikke at jeg kommer til at fortyde dem, også selvom jeg måske have skiftet mening en måned efter, hvis jeg ikke havde fået den. Jeg regner og håber meget på, at jeg skal have to tatoveringer mere i næste måned, det prikker i min hud efter mere blæk! Jeg vil gerne have en lutusblomst fordi den er så smuk og fordi betydningen i den er endnu mere smuk. Desuden skal jeg have skrevet "menneske", det lyder måske lidt underligt, men jeg har altid været virkelig interesseret og facineret af mennesker- hvor forskellige man kan være, og dets egenskaber, som f.eks. kærlighed. Det er faktisk en meget personelig tatovering for mig, så yderligere har jeg egentlig ikke lyst til at komme ind på den.. Hvad siger i til tatoveringer? Har i nogle selv?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar