søndag den 19. oktober 2014

When moving out






When moving out


Eftersom det, at flytte er begyndt at komme meget tæt på i fremtiden, er jeg for alvor begyndt at søge inspiration til min, min kærestes og bedste venindes kommende lejlighed. Jeg har det sådan, at jeg helst vil være lidt realistisk omkring det hele, derfor ved jeg også, at jeg hverken har råd eller lyst til at have en kæmpe lejlighed- jeg vil hellere få det bedste ud af en lille hyggelig lejlighed. Derfor er jeg begyndt at finde småting til lejligheden som overstående, det er jo sådan at de små ting i virkeligheden skaber stemningen og giver prikket over i'et til ens indretning. Det bedste er, at det ikke behøver at blive sindssyg dyrt, i Søsterne Grene, Tiger, Ikea og ja endda nogle gange REMA har de, de fineste ting til ingen penge. Hvis jeg skulle beskrive min drømmelejlighed skulle det lyde noget i retningen af; Nordisk, kunstnerisk og enkel. Ja en smule underlige blandinger men jeg er sikker på at det kan lade sig gøre med tonsvis at bløde tæpper på sofaen en kold aften som i aften, en fin blomst i vasen, stearinlys i hele lejligheden, en stor flot bogreol og et kæmpe maleri over sengen af Claude Monet- Et varmt og velkomment hjem.
 Selvom jeg er virkelig ivrig efter, at flytte er jeg i tvivl om jeg vil flytte sommeren 15 eller 16, for hvis jeg er helt ærlig overfor mig selv, kommer jeg virkelig til at savne at bo hjemme, men sådan har de fleste det vel? 

1 kommentar: