mandag den 17. november 2014

Gaver du faktisk har råd til

Gaver du faktisk har råd til


Nu er det snart jul og gaverne skal købes.. De fleste af os kender til det med, ikke helt at have råd til alle de gaver man skal have købt. Især i dette samfund er gaver blevet ligmed kærlighed, hvilket jeg synes er virkelig ærgerligt, for helt ærligt, det lyder kliche men jeg synes virkelig, at det er tanken der tæller. Dermed sagt, mener jeg heller ikke at man skal give noget skrammel, for hvorfor så overhovedet gøre det? Selv bruger jeg mange penge på gaver, men det er også fordi at jeg elsker at købe gaver, men så føler modparten jo også at han/hun bliver nød til at give for det samme, hvilket de måske ikke er i stand til.. Derfor har jeg fundet en helt masse ting, som er til at kunne betale, endda som ung studerende, og derudover er det ting som man (ihvertfald mig) faktisk ville blive glad for. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar