lørdag den 17. november 2012

Fest.

Jeg tager en mundfuld til, eller måske tre jeg ved det ikke? Jeg har det godt! Jeg  føler jeg kan det  hele. Den høje bass, følger mit hjerteslag og det giver mig en helt speciel følelse. Vi griner af alt, mig og mine venner altså- alt er helt perfekt. Det bedste ved at feste er at man er sammen med sine venner, det går altid op for en hvor meget man holder af dem. Det gør også at jeg siger det, jeg fortæller at jeg virkelg holder af dem. Jeg glemmer hverdagen med lektier, arbejde og andre bekymringer. Det er en befrielse. Jeg gør måske ting jeg normalt ikke ville have gjort, men jeg fortryder dem ikke.. Ihvertfald ikke før i morgen. I morgen siger jeg "aldrig igen" men selvfølgelig har jeg en helt anden mening, den næste fredag. Min flaske er tom, jeg vil rejse mig for at hente en ny, så snart jeg rejser mig, flyver en følelse af lethed igennem mig, også selvom jeg skrumler rundt. Selvom jeg ikke opfanger noget, har jeg det alligevel somom jeg opfanger mere end normalt. Jeg har det virkelig fedt, og det er derfor jeg aldrig bliver træt af det med at feste! 







Nu må i have nogle gode fester, hvis i skal til det!
Pas nu godt på jerselv og hinanden Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar