mandag den 19. november 2012

Klik.

Faktisk er jeg ikke så vild med at vær på billeder, egentlig vil jeg helt bare tage billeder af andre. Men det jeg elsker ved billeder er når de ikke bare er opsatte, når man kan se at personen på billedet, lever sig ind i rollen. Nogle mennesker kan virkelig bare det med at fange kameraet, og er i stand til at lave det perfekte blik ved kameraets "klik" lyd. Der er ikke noget specielt ved at blive taget billeder af, hvis ikke man kan vise en form for følelse på billedet. Mine veninder og jeg bruger tit musik, til at stimulere os, og det virker virkelig! Det for en i præcis den stemning man skal være i, selvfølgelig pga. sangvalg.Prøv det!
På disse billeder vil jeg virkelig sige mine veninder har formået at fange 'klikket' og det siger jeg ikke engang for at blære mig...








Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar