tirsdag den 4. december 2012

Jul

Jul

Ja nu er det endelig blevet jul, og hvor er det bare hyggeligt. Julen er virkelig en dejlig tid på året! 

Nu sidder vi her i sofaen, igen ligesom sidste aften og vi vil sidde her igen og igen til den 24. Der er julekalender, kalenderlyset brænder og det giver den hyggeligste stemning. Jeg rækker ud for endnu en pepperød, du gør det samme og en helt speciel varme flyver igennem min krop, da vores fingre mødes. Vi smiler til hinanden, og jeg trækker tærene under, det bløde tæppe. Ved siden af sidder mine små søskende, vildt opslugte af julekalenderen, jeg tænker på hvor meget jeg elsker dem. Jeg kigger ud af vinduet, det er mørkt, men julelynene på træerne lyser de små snefnug, som falder dejlig roligt og lægger sig som et blødt tæppe, over landskabet op. Jeg overvejer hvad jeg skal give dem allesammen i gave, og falder trygt i søvn, under tæppet i dine arme.

Jeg ved godt jeg har været lidt sløv med indlæg, på det sidste... Og at de derudover er rigtig dårlige, når de kommer.. Jeg skal nok prøve at tage mig sammen (Nøj hvor er jeg dog engageret) 
Nå men jeg tænkte jeg ville ligge et par dejlig julestemningsbilleder ind, og ja så er det nok bare det. 
Jeg gå videre med emnet "kroppens Udsmykning" efter dette indlæg :-) 
Forresten har jeg fået over 20 læsere, ja det lyder vel ikke af meget, men jeg er nu glad. Tak i er skønne, og vis endelig min blog til alle jeres venner!
Hvad ønsker i jer? 
Glædelig jul!








vodkacupcakes:

Relevant

shy-spirit:

the truth is, I miss holding your hand the most.

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogle flotte julebilledere(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  2. Rigtig fint indlæg og fed blog! Har lagt min første videoblog op som jeg håber du vil se! :) Kig gerne forbi!
    Knus Amalie. http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet