mandag den 26. november 2012

About You.

About You

I går lavede jeg et indlæg om tatoveringer og jeg har tænkt mig at gå videre med emnet "kropslig udsmykning" Derfor har jeg valgt, at lave et indlæg om tøj, da jeg synes det er en meget vigtig del af ens udstråling og personelighed. Men i dag skal de ikke handle så meget om mig (det kommer senere ;-) ) Men jeg tænkte at nogle af jer piger kunne sende et billede af jeres ynglings/fedeste outfit, og måske en beskrivelse af jeres stil. Så vil jeg vise det her på bloggen og dele jeres blog. 
Fordi jeg ikke har særlig mange læsere er det nødvendigt at i deler min blog, for at det rigtig skal blive til noget. I deler min blog og jeg deler jeres, det er en win, win ;-) Håber i vil tage imod min opfordring, da jeg synes det kunne være lidt sjovt at se alle jeres skønne outfits :-)
- kys. 

 

Så skal jeg også lige huske at vise jer den her blog- http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/
Tjek det ud. Der er "Give Away"!

4 kommentarer:

  1. Kig forbi min blog, hvis du har lyst til at deltage i min give-away
    om et rigtig smukt ur fra Dyrberg/Kern <3

    SvarSlet
  2. Fine inspirationsbilleder!
    Derudover vil jeg bare lige nævne at dit "baggrundsbillede" er rigtig,rigtig fint og giver et godt look til din blog, som jeg følger nu! :-)

    Knus Signe
    www.thesmilingdane.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak! Jeg vil tage et kig! :-)

    SvarSlet