lørdag den 23. november 2013

Blog-Challenge 23- Indretnings ideer

Her er der nogle af de tips og ting jeg godt selv kunne tænke mig og i nogle tilfælde her, i forhold til indretning. Jeg håber det er en hjælp, eller i det mindste lidt inspiration.

Rammer
Jeg kan godt lide at hænge gamle rammer op på forskellige måder, og fordi der er så mange forskellige motiver og ophængnings muligheder, vil det altid blive lidt specielt.

Øl-kasser
Jeg synes at gamle øl og spritkasser, passer helt perfekt til natbord. og giver rummet lidt spild, i forhold til de rene hvide linjer, som mange jo har.

Lyskæde
Man kan ikke andet end at elske lyskæder, de er så fine-også selvom det ikke er jul. Og du kan i princippet hænge dem overalt.

Her på billedet finder du, belysning, opbevaring, pynt og detaljer til dit værelse.

Room details





Ingen kommentarer:

Send en kommentar