mandag den 14. april 2014

Frankrig

Som nogle af jer måske har læst, var jeg i Frankrig i sidste uge. Jeg boede ved en pige som tideligere havde boet hos mig. Desværre tror jeg egentlig ikke hun var så interesseret i at have mig boende, så når jeg var hjemme var det knap så fedt. Desuden var det vildt hyggeligt at være ude sammen med mine venner, og opleve Frankrig. Frankrig et virkelig et smukt land, som i også kan se på billederne nedenunder og vejret var faktisk rigtig dejligt, hvilket jo bare gør oplevelsen endnu bedre! Især dagen inden vi skulle hjem var rigtig god, vi danskere var ude i byen og shoppe, hvilket resulterede i at vi fik smagt på lækre kager og drukket en lille drink eller øl til en lille stemningssmøg, da shoppingfaciliteterne faktisk var ret så dårlige. Men gaderne var hyggelige så det gjorde ikke så meget, og det var også rigtig hyggeligt at sidde ved vandet og på det små cafeer i solen. Det er sjovt for det man siger om franskmænd passer faktisk- altså det med at de er meget egoistiske og selvsikre, faktisk bryder jeg mig ikke meget om deres måde at være på, men det laver ikke om på at det er et smukt land med en masse spændende steder at besøge. Hvis i får chancen synes jeg helt sikkert  i skal tage afsted.
Hvis nogen undre sig over at jeg har taget billeder af gravsten, er det fordi vi var på Omaha-Beach hvor d-dag foregik. 9000 gravsten, det er helt forfærdenligt men også en smuk tanke med de flotte gravsten til hver en mand.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar