torsdag den 17. april 2014

Summervibes


Grunde til at sommeren er på vej og derfor grunde til at være glad!

Sommeren er på vej fordi
Jeg har fundet mine slidte stof-sko frem// Fordi jeg har spist op til flere is //Fordi jeg har fået sol og fregner //Fordi jeg er gladere //fordi jeg høre denne sang //Fordi man kan gå i t-shirt uden at fryse //Fordi man kan se himlen blå //Fordi blomster er udsprunget //Fordi det er længere lyst om aftenen //Fordi fuglene kvidre //Fordi man kan gå ture uden at blæse væk //Fordi jeg skal til at spare op til festival og sommertøj //Fordi jeg kun har 10 afleveringer tilbage i år //Fordi jeg har brugt solbriller //Og fordi jeg ikke har overklasket disse billeder med farverigeblomster som passer til mit humør og forhåbentlig også jeres <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar