torsdag den 10. juli 2014

Varmens behag og Nibe Festival

Wow de sidste par dage har det jo været oppe mod de 30 grader, og jeg må sige at det godt nok er meget, meget varmt- men jeg klager ikke.
I søndags drog jeg hjem fra en fantastisk Nibe Festival, som jeg allerede savner. Aldrig i mit liv har jeg drukket så meget, og det var faktisk med godt udfald! Dog forstuvede jeg min fod fredag eftermiddag, grundet bong-ølstafet. Det var rigtig dumt, jeg kunne ikke gå resten af festivallen, men det var fandme sjovt. Derfor fik jeg også kun set 3 koncerter, hvilke så også var helt igennem fantastiske! Suspekt, egentlig ikke vildt meget min genre men de er virkelig intelligente selvom de ikke just præger med det og så kan de virkelig få en stemning i gang! LOC var jo lidt et must, og stemningen var i top. Så hørte jeg selvfølgelig MØ, det var for vildt! Jeg glemmer det virkelig aldrig, det var så inspirerende- bare måden hun bevæger sig på, så fantastisk! Jeg ville gerne have set lidt flere, men jeg hyggede mig jo gevaldigt alligevel.
Når jeg får billedene fremkaldt lover jeg jer, at i får dem at se, så i kan få hele stemningen med.
Hvis du ikke var på festival i år, så gør det næste år. Spar op, det bliver penge brugt på noget ud aldrig vil fortryde!
Derudover har jeg bare prøvet at slappe af, i går grill hyggede jeg med min veninde, og i morgen tager vi på stranden. Nyder i også ferien???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar