søndag den 29. juni 2014

Tattoo opdatering

Det er virkelig for dårligt, jeg har helt glemt at fortælle jer om mine 3 nye tattoos. Jeg fik dem sidste tirsdag, og jeg er så glad for dem! Jeg kan slet ikke vente til at få den femte, og formodentlig den sidste.

Den store af tatoveringerne, som sidder på underarmen forestiller to pile som krydser hinanden. Dette er symbolet for venskab. Min veninde siden 4 klasse, som nærmere er blevet en søster og jeg ville gerne have en veninde tattoo, så denne var o oplagt. Jeg ved at mange har store meninger om sådanne tatoveringer, men vores forhold er noget helt specielt som jeg er sikker på vil holde til vi er meget, meget gamle. Selv hvis ikke det sker, er det stadig et godt budskab, en smuk tatovering og en tatovering fyldt med gode minder. Udover det betyder en pil i det hele taget også, at man må trækkes tilbage for at komme frem.

Ankeret på min ankel, må jeg indrømme nok mest er til pynt. Men hvem har ikke haft brug for lidt håb igennem tiden? jeg har i ihvertfald.

Tegnene i min nakke, er en cirkel med en prik i midten, og den anden er en halvmåne. Dette er er altså symbol for sol, måne-nat, dag. For mig et symbol på livet, som jo er så smukt.

Hvad siger i til dem, har i selv tatoveringer?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar