fredag den 27. juni 2014

Rain

Rain

Rain by juliececilie featuring a white coat

Som nogle af jer måske har hørt, skal vejret ikke blive sindsygt godt, hvilket er ret så nedern hvis man som mig skal på festival. Heldigvis ser det ikke ud til at blive så slemt for mig, i forhold til regnvejr, men vejret kan jo hurtigt ændre sig og der er jo en masse festivaller igennem sommerferien. Derfor ville jeg give eksempler på, at man altså sagtens kan se rigtig godt ud, selvom det regner. Egentlig synes jeg det er meget hyggeligt at rende rundt i en store regnjakke, og hvis man så kan få en som er pæn er det jo et kæmpe plus. Normalt har jeg kun set på regnjakker som en nødvendighed, men det er nu gået op for mig at det faktisk kan være ret så fashion. Hvad siger i til det, hvordan har i det med at gå med regnjakke, i sommeren? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar